Post by lyepreemoxexpam on Mar 6, 2022 15:12:05 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Random Royale-PVP Defense Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Random Royale-PVP Defense Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod obegränsat alla ▞▞▞
▞▞▞ Random Royale-PVP Defense Game 2022 version ▞▞▞
kul redigering: tack för svaret! Det som drar mig in i det här spelet är detaljerna som gick in i korten, deras krafter och grafik. Det är roligt att testa nya kortkombinationer. Jag älskar också spelvariationen av powerup-rutorna. Jag kunde se fortsatt framgång med det här spelet om du rutinmässigt lade till kort och varianter på spelet. Det här är inte den typ av spel-id som normalt betalas för, men om du köpte ett enskilt tornförsvarsspel som byggde kortlekar förknippade med unika nivåer och uppdrag, köp det.
Bra tidsdödare, men jag kan inte låta bli att se det faktum att även om premissen är "slumpmässig" när du drar ett kort, är det alltid att undvika minst 1 kort, och du kan inte få det kortet av någon anledning.
Random Royale-PVP Defense Game Strategiya psy
Har konsekventa uppdateringar. Knappast till det bättre. du behöver MÅNGA legendarer för att uppgradera ett anständigt lag. De "slumpmässiga" korten som ges är absolut BS; De lurar mig mer än 80 % av tiden, så mycket att det är svårt att tro att det är "slumpmässigt"! Inköp i spel är mycket dyra. Ett nytt spelläge skulle vara trevligt, den här nya mästargrejen är hemsk. Vi har kanske 30 personer som spelar totalt och kan vänta i över 10 minuter för att hitta en match och de ger inga poäng för att fienden lämnar matchen. Dåliga, dåliga "framsteg" runt om
Jag gillar spelet, men det kraschar hela tiden till den grad att jag inte ens kan spela det längre. Om nästa uppdatering inte fixar det kommer jag bara att avinstallera.
Random Royale - Карточный PVP Стратегии qrmb
Nåväl hela idag har jag inte kunnat titta på annonser för något det hela tiden säger försök igen senare.. snälla fixa detta
Jag älskar det här spelet och tänker fortsätta spela. Men jag skulle älska att se något som den dagliga utmaningen men där jag kan använda mina kort. Jag är nyfiken på hur långt jag kan komma
Att ha kul med det här spelet är synd att det är ganska dött, jag antar att det är för dyrt och mycket reklamintensivt. Men det är ett ganska roligt spel i sig. *redigera* ny uppdatering! Klaner är här! Det verkar som att utvecklarna inte har glömt detta spel! Spelarbasen saknas fortfarande omotiverat. Problemet är att folk kan se din kortlek och lämna matchen innan spelet börjar. Med den lilla mängden spelare får jag många av samma matchups och de går bara :/ ingen belöning heller
Bra spel! Den enda anledningen till att jag ger den 4 istället för 5 är för att du bara får 5 partyspelningar per dag för att få fler dess 1 annons per match vilket vanligtvis är bra men annonserna är 30 sekunder utan mute-knapp och sedan ytterligare 15 sekunder av en vanlig skärmen är över. Den andra anledningen är att när du byter till en annan app fryser spelet halva tiden när du kommer tillbaka istället för att återuppta. Alla andra aspekter av detta spel är innovativa, unika och underhållande. Ska spela
Bra spel så här långt. Har några buggar som slumpmässiga frånkopplingar men det ser ut och spelar bra. Skulle föreslå att skaffa en engelsk översättare verkar vara gjord av utvecklare som inte behärskar engelska flytande.
Jag personligen älskar det här spelet, jag är på nivå 12 och jag tycker fortfarande om spelet. Det finns bara ett litet problem. Hittills i min spelupplevelse har jag öppnat cirka 10 legendariska paket men jag får mestadels samma legendarer om och om igen. Ädelstenar är ganska lätta att få tag på i det här spelet eftersom det finns evenemang, dagliga ädelstenar etc... Sammantaget är spelet fantastiskt och jag rekommenderar det gärna till alla som gillar tornförsvar och spel av strategityp.
Lätt 5 stjärnor förutom inget sätt att lägga till vänner? Fick över 200 kronor i en samarbetsmatch med en snubbe. Noll påträngande annonser, även om nivåpaketkostnaden blir ganska brant och kostar nästan tre gånger så stor som den lägsta.
Kan ni fixa det här felet när jag kommer in i ett spel, det tillåter mig inte att kasta ner kort
Jag har spelat det här spelet i över ett år och nu efter den senaste uppdateringen kan jag inte öppna spelet. Den säger hela tiden att jag måste ladda ner uppdateringen som jag redan har avinstallerat och installerat om fyra gånger
Jag älskar det här spelet, men som ofta händer, jag kan inte logga in eftersom spelet säger att det finns en uppdatering, men när jag kommer hit för att försöka uppdatera finns det INGEN uppdatering att hitta. Detta är ett mindre irritationsmoment, men inte en deal breaker. Sammantaget är det ett fantastiskt spel.
Utmaningar är skräp, ungefär hälften av dem kommer du att hålla i mindre än 45 sekunder i de flesta försök. Spelet är i princip ospelbart om du inte har de senaste korten. $$$ förtjänar inte ens dina annonsintäkter.
Jag har haft det här spelet trots många fel. Jag har spenderat 20+$ på det. Men den andra gången jag såg den här affären påstår jag att (3×10) av dina kort "är värda 399,99 $, men jag ska berätta vad... jag säljer dem för det låga priset av 89,99 $. Ingenting i ditt indiespel värderas till 90$. Detta är en vanföreställning som tänker att spel är mer värdefulla än ett AAA-videospel. Detta måste tas bort. Det är skräp som försöker utnyttja svagsinnade individer. Arbeta också med uppgraderingen
Gillade spelet men uppdateringen har stoppat mig att spela nu
Jag kommer från ett liknande men annorlunda spel och det här har väckt min uppmärksamhet mycket mer, det har ständiga saker att göra. Jag har en idé om att ha som en turneringssak så att folk kan tävla med slumpmässiga kortlekar och lägga till en affär av klantyp i spelet så att du kan arbeta med dina vänner mot ett mål för att förbättra din statistik eller tjäna belöningar på ett sätt
"Random" när jag äntligen efter en och en halv månads spelande kan säga att ingenting är slumpmässigt om du inte betalar kommer du inte att få Good Legendary-kortet och ja, det finns några legendariska skräpkort just nu vid lv 16 jag har har inte vunnit en enda runda på typ 30 omgångar ..
(andra redigeringen) det här spelet är överlägset en fantastisk version av genren. Den är uppdaterad, full av evenemang och utmaningar. Utvecklarna arbetade för detta spel med att lägga till och balansera kort. Jag har provat många andra spel som detta och till och med slumpmässigt kortförsvar av samma företag, men det här spelet tar kakan och tar mig alltid tillbaka till det. Min enda anledning till att behålla mina recensioner fyra stjärnor är att det känns som att de kan vara fler och jag skulle uppmuntra utvecklarna att ta med mer till spelet för mer roligt och njutbart.
Bra tidsdödare och kräver lite kreativ strategi! Jag älskar det!
Jag tycker att det här spelet var ganska intressant, jag hade roligt att spela det men det blir uppenbart orättvist för alla som har sämre tur att få något av de legendariska korten men förutom det skulle jag rekommendera det här spelet till alla
Dreamwalker: Never Fall Asleep রোমাঞ্চকর pwz
Rolig liten tidsdödare inte p2w bara betala för att skaffa nu och undvika RNG-motorn den tunga add-användningen blir irriterande att få de uppgraderingar/upplåsningar du behöver/vill ha. Mitt totala betyg är 6/10 är 3 1/2 🌟 var tvungen att ge 4 som nr 1/2
Random Royale-PVP Defense Game Стратегије vrb
Jag kan inte ens spela det står att det finns en ny uppdatering men ingenting visas när jag kommer hem.. Så jag tog bort den gamla versionen & installerade men det står fortfarande att uppdatera den när jag slår på spelet 😡😡😡🤬🤬🤬🤬 🤬🤬
Vänta lite med att få det nu. Med den senaste uppdateringen verkar det som om matchmakingen gick sönder. När de har fixat det, spela appen, eftersom det är roligt, fungerar bara inte som det är för närvarande
Fördelar: -Mångfald av strategier, speciellt kn lägre rang innan var och en kör bara legendarer -hastigheten att få valuta och legendarer är anständig -många evenemang för att komplettera din samling NACKDELAR: -du måste titta på absurda mängder annonser om du vill go Free2Play -Vissa legendarer bör justeras/nördas (Monster, Star Rose, Ninja). -Kort på lägre nivå blir irrelevant någon gång, vilket är tråkigt. Orsakar brist på variation i högre rang
Tjena. Tack för att du gjorde det här spelet. Jag gillar verkligen spelet och grafiken är enastående. Det enda problemet är att det alltid sparkar mig ur spelet. Det står att" tyvärr har Random Royale slutat." Då måste jag logga in i spelet igen. Vänligen fixa det här problemet så ger jag 5 stjärnor.
Ospelbar bugg är inte fixad med senaste uppdateringen. Fortfarande sönder
Roligt spel, men öppnas inte längre. Spenderade pengar på det här spelet och kan inte komma åt det.
Random Royale-PVP Defense Game Стратегије vrb
Tidigare 5 stjärna, men nu sjunka till 3 som ständigt fryser när slutföra ett stridsspel och även master league är meningslöst har aldrig hittat en motståndare. *tack för uppdateringen, striderna är bättre men får fortfarande inte några master league-spel som bara väntar.
Det här spelet har en otrolig potential, konceptet är fantastiskt, det är fortfarande väldigt p2w, jag är inte säker på hur de kan fixa det. Det finns några saker som jag tror måste fixas, därför den 4/5 för nu (om ändringar av dessa fixades skulle jag gärna ge det en 5/5). Den största är förlusten av festlägesbiljett när dina köade partner DCs. Jag har förlorat cirka 10+ biljetter från detta, även efter att ha sett en 30-talsreklam för en biljett, förloras den omedelbart när du köar hos partner DCs. Det är väldigt frustrerande.
2 kort gör skillnaden, du har inte de där du är ingenting, och jag har inte de och jag har en känsla av att betalade konton får de
Så mycket potential slösas bort av girighet. Att göra annonsvisning till ett alternativ för små belöningar är bra. Det som är avskyvärt är att maskera det som val snarare än det direkta kravet det verkligen är. Ett helt spelläge stängdes av på grund av detta - patetiskt.
Jag är verkligen upprörd eftersom jag verkligen njöt av det här spelet, men jag spelade en match igår som misslyckades och gav mig runt 40 000 kronor, det här hade inget med mig att göra, jag gjorde ingenting för att få detta att hända men när jag öppnade igen spelet idag dök upp en ruta och informerade mig om att mitt konto har stängts av och jag är permanent avstängd från spelet... ORÄTTIGT!! det var inte ens mitt fel
Random Royale - Карточный PVP Стратегии qrmb
Förstår inte varför svaret från företaget fastnade i min nya recension. Tog ner en stjärna från tidigare recension. Inte säker på det på grund av brist på spelare. Men jag har fått så många falska bot-spelare att spela med att det blir så irriterande. I fest- OCH stridsläge. Botarna höjer bara ett kort och har i stort sett samma kort varje gång. Så fort jag ser en bot vet jag redan att jag slösat bort en strid.Jag skulle hellre vänta 5 minuter för att få en riktig spelare som min lagkamrat ELLER motståndare. Det förstör spelet totalt för mig.
Uppdaterar legitimt flera gånger varje dag och du kan inte spela utan uppdateringen, ändringarna är antingen så minimala att du inte ser dem eller försämrar dina framsteg.
uppdateringar buggfixar snabbt mycket imponerad kommer att ge det ett mer djupgående försök